Nieuwe directeur OBS Buggenum

Het voelt goed me voor te mogen stellen als directeur van ‘OBS Buggenum’. Mijn naam is Mark van Sas en ben 41 jaar jong. Ik ben opgegroeid in Kessel en sinds 2011 inwoner van Horn. Daar woon ik samen met mijn vriendin Rian en onze vier jongens; Fedde (bijna 10), Bram (8) en de tweeling Tuur en Mees (5). In mijn vrije tijd onderneem ik graag activiteiten met mijn gezin en spreek regelmatig af met vrienden om bij te kletsen. Ik ben een liefhebber van lange wandelingen door de natuur en ga in het weekend ook graag even hardlopen. Met Buggenum als nieuwe werkplek kijk ik er naar uit om ook wat vaker de fiets te kunnen pakken.

Op dit moment ben ik bezig aan mijn 19e schooljaar in het basisonderwijs. Als leerkracht, coach, kwaliteitscoördinator en directeur heb ik vanuit verschillende rollen een bijdrage mogen leveren aan het onderwijs op diverse scholen binnen Stichting Prisma. Mijn huidige school is basisschool Onder de Linden in Beringe, waar ik in de komende maanden mijn werkzaamheden als directeur zal gaan afrondenen overdragen. Ik heb veel zin in mijn overstap naar Stichting Akkoord en voel me erggemotiveerd om samen met leerlingen, ouders, collega’s en iedereen die zich betrokken voelt te gaan bouwen aan een fijne school in Buggenum, waar iedereen zich thuis mag voelen. Een verdere kennismakingen ontmoetingzal ongetwijfeld binnenkort gaan plaatsvinden, ik kijk daar naar uit!